11.5.22

CHEF_KURTULUS TEŞEKKÜR YAZIM

 

 

MERHABA öncelikle  duayen ustamız ve kıymetli  hem meslektaş özelliklede  abim AYHAN MANSUROGLUNA   blogunda  bana yer ayırdığı için sonsuz teşşekkür ederim .

 KENDİMİ KISACA TANITMAK İSTERİM .

1979  K.MARAŞ  Doğumluyum ortaokul döneminde beri  yaptığım aşçılık mesleğine kendim severek başladım restaurant ve daha  sonra  turizm otelciliğe  başladım bir  çok otelde  sosu  chef ve aşçı başı lık yaptım ve şuan bir tesiste sosu  chef lik yapıyorum malum yaz sezonu biz turizm aşçıları için yoğun geçiyor  yazımda biraz gecikti kusura bakmayın .

Gerek kendi blogum gerek burda kendi paylaşımlarımla ile hep birlikte yemek tarifleri  ve  sohbet konuları açaçağım siz değerli okurlar ile birlikte  hedefimiz  daha yaratıcı olabilmek yemek sanatına  katkıda bulunmak istıyorum ayrıca kendime ait amatör youtube kanalım var diğer  sosyal medyada  fazla yoğunlaşamayoruz  yotumlar kısmına benden beklentilerinizi ve  düşüncelerinizi yazabilirsiniz.



Aşagıda linke otel açık büfesinin bir kısmını youtube kanalımda paylaştım  sizin ilede  paylaşmak isterim  iyi  seyirler .

MUTFAKTAKİ LEZZET SIRLARI. YOUTUBE



https://www.youtube.com/watch?v=o6FW5W5UZ1M&t=128s

Sevgili sayfamız takipçileri Linke tıklayıp YOUTUBE hesabıma üye olmanızı rica ederim..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder